Sunday, February 05, 2006

medo de amarte (demasiado)

... Medo de te AMAR!!?? -demasiado?!!-
Gústame ergherme ...
CEDO!!??
Tódolos días
da miña vida ...
(excepto ... crises/depres ...
TEMPORÁIS?!!)
... sempre??
eu
de
día!!!
LUZ-CÍA??
de-día??
dicía?
...
ao AMEN-ZER ...
ghústame
á
xente ...
ver ...
amencer!!!
érguense ...
Hoxe
TÁMÉN!!!
Traballo Cedo??
Escribo
Cedo?? Falo...
Cedo??
Bóssss Díassss
Con ALEGRHÍA!!!
¿Papas-frías??
mmm ... mmm ... mmm
Baixéi ... caminhéi ... miréi
Càra ... UP!!!
A - RRI - BAaaa
(Un día ... amor ... eu cho dixera!!!
pois ... se para ARRIBA miras ...
ceos, trazos magníficos de nubes ... de cores-olores?paxaros ... amenzeres-anuitezeres- etceres ... non seràs QUéN de TE per-de-res!!!)
ARRIBA!!! up!!!
Penséi para mín ...
Dóus días sen tí!!!
aaaaa
aaaaa
aaaaa
alma
rota?
alma
des-fèita??
ALMA ORGHULLOSA ??
de ...
TERTE DITO ... aínda que só por Teléfono fora
(eu ... estaba Fora ... soa?? xa non me sinto soa!!!)
Díxenche ... temblando ...
MORTA ... ?? De MEDO éu ...
ao túa voz oír ... ronca?? àmoaa ighual ca tí!!! ighual co tèu Xènio-XENIAL!! túa INTELIXÉNCIA-máis(t) INTE-LIXÉNTE cà MIN!!! máis(t) INTE-LI-XENTE cà maioría da Xente que pasa de min?? da MAIORÍA DA XENTE coa que non me namoréi e que Nunca?? amarèi ighual ca tí!!!
amarèinos?? non ...!!!?? quereréinos DIFERÉNTES ... u día que me volva NAMORAR?? doutra ... per-soa ... falaréille de tí ... con MÓITA Educación!!! sen- rencor??
OR-GHU-LLO-SA
de te decir(te!!) ...
Téño MEDO de TE AMAR ... demasiao!!!

No comments: